Wie & Waarom enquête

Wie & Waarom enquête

Online enquête om de toptaken van je bezoekers te identificeren. Tot welke doelgroep behoren je bezoekers en wat komen ze doen op je website?

  • Wie zijn je bezoekers?
  • Waarom komen ze naar je website?
  • Identificeer de toptaken van je bezoekers
  • Responsratio van 10 tot 25%
  • Wekelijkse rapporten via e-mail

409,09 € excl. btw

Info

Wat krijg je?

  • Kant-en-klare enquête om op je website te zetten
  • 500 door je bezoekers ingevulde enquêtes, ongeacht hoe lang het duurt om de antwoorden te verzamelen
  • Wekelijks statusrapport met alle verzamelde antwoorden
  • Helder rapport op het einde van de enquête
    • Staafdiagram van wie je bezoekers zijn
    • Tag clouds van de open vraag, algemeen en per doelgroep
  • Excel-bestand met de ruwe data, zodat je er ook zelf mee aan de slag kan

Hoe ziet de enquête eruit?

De vragen verschijnen dus rechtstreeks in de overlay. Dat verklaart de hoge responsratio van onze enquêtes. De bezoeker ziet de vragen meteen staan en ziet dat het weinig tijd vraagt om de enquête in te vullen.

Via Google Analytics weet je dat toch ook?

Neen. Logfiles vertellen wat bezoekers doen. Of die bezoekers dat wilden doen, weet je niet.

Logfiles vertellen niets over wat mensen niet konden doen. En waarvoor ze misschien wel naar je website kwamen.

Waarom maar 2 vragen?

  • Bij elke vraag extra zijn er minder bezoekers die de enquête invullen. Geloof ons. We hebben dat uitgebreid getest.
  • De responsratio op deze enquête ligt tot 10x hoger dan bij enquêtes met meerdere vragen op meerdere schermen.
  • Waarom zou je meer vragen? Internetervaring, inkomen, schoenmaat… leer je daar echt iets mee bij om je website beter te maken?

Wanneer wordt de enquête getoond?

  • 1x per bezoeker, op het moment dat hij toekomt op je website.
  • Komt dezelfde bezoeker opnieuw naar je website terwijl de enquête nog loopt, dan krijgt hij die dus niet opnieuw te zien.

Wat zijn de voordelen?

  • Inzicht
    • Wie zijn je bezoekers echt?
    • Wat komen ze doen op je website?
    • Wat zijn hun toptaken?
    • Welke woorden gebruiken ze?
  • Makkelijk
    De enquête is kant-en-klaar, grondig getest en je kan ze supereenvoudig op je website plaatsen. Geen geknoei met ingewikkelde codes of enquêtetools.
  • Hoge responsratio
    10 tot 25 % van de bezoekers op b2c en overheidswebsites vult de enquête in. Op b2b websites is het 5 tot 10% van de bezoekers.
  • Betaalbaar
    Of ken jij veel sites waar je voor 495 euro een marktstudie kan bestellen?

Wat moet jij doen?

  • Bestel de enquête
    Heb je een meertalige website en wil je de enquête op verschillende taalversies? Bestel dan per taalversie een enquête.
  • Personaliseer & activeer
    • Bepaal welke doelgroepen je wil voor de eerste vraag.
    • Voeg 1 regel code toe aan je website.
      Dit is vergelijkbaar met de code die je moet invoegen om Google Analytics te activeren. Maar dan nog eenvoudiger.
      Normaal gezien moet je die code maar op 1 plaats invoegen om ze te laten werken op alle pagina’s van je website.
  • Bekijk & analyseer de resultaten
    De rapporten die je standaard van ons krijgt, helpen je een heel eind op weg. Toch raden we ook een manuele verwerking van de resultaten aan. Dat kan je zelf doen. Of je kan die manuele verwerking door ons laten doen.
    Het belangrijkste wat je moet doen, is je website bijsturen op basis van de input van je bezoekers.

Bestel nu

  • Wie zijn je bezoekers?
  • Waarom komen ze naar je website?
  • Identificeer de toptaken van je bezoekers
  • Responsratio van 10 tot 25%
  • Wekelijkse rapporten via e-mail

409,09 € excl. btw

Info

 
Onze klanten

Elke dag verbeteren kleine en grote ondernemingen, overheden en non-profit organisaties hun dienstverlening dankzij de feedback die ze via onze enquêtes verzamelen.

Wil jij ook je website beter maken op basis van feiten?